Ajankohtaista seurakunnasta

Täällä voit lukea Merimaskun seurakunnan julkaisemia uutisia.

Vastaa nettikyselyyn - vaikuta ja voita!

Naantalin alueen seurakuntien (Merimasku, Naantali, Rymättylä) sekä Naantalin seurakuntayhtymän verkkosivuilla on toukokuun alussa käynnistynyt verkkosivujen käyttäjäkysely. Sivuilla vieraillessaan käyttäjälle avautuu ponnahdusikkuna, jossa pyydetään osallistumaan kyselyyn. Tavoitteenamme on kehittää verkkosivujamme käyttäjäystävällisemmiksi ottamalla huomioon kyselyn kautta ilmenneitä seurakuntalaisten ideoita, toiveita ja parannusehdotuksia.

Nyt on siis mainio mahdollisuus vaikuttaa verkkosivujemme toimivuuteen. Kyselyyn vastaaminen kestää 5-10 minuuttia. Kaikkien vastanneiden kesken arvomme 5 kpl Luonkos oy:n 59,90 € arvoisia tuotepaketteja, jotka sisältävät kaikille soveltuvaa luonnonkosmetiikkaa. Käyttäjäkyselyn toteuttaa Suomen OnlineTutkimus Oy.

Vastaa kyselyyn tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2023-05-03 13:50:30.0