Korona-ajan toimintaa 2021

​​​​​​ 31.12.2021 asti

Pyrimme jatkamaan toimintaamme mahdollisimman normaalina koronatilanteen sallimissa puitteissa.

Edellytämme koronapassia kaikissa sisätiloissa järjestettävissä yli 20 hengen yleisötilaisuuksissa.

Pidämme huolta myös turvaväleistä ja käsihygeniasta. Voimassa on myös vahva maskisuositus sisätiloissa.

Osallistuthan vain terveenä.

-    tilaisuuksiin on suositeltavaa tulla vain rokotettuna (tämä on vahva suositus)
-    tilaisuuksiin voi osallistua vain terveenä
-    tilaisuuksissa noudatetaan mahdollisuuksien mukaan etäisyyksiä
-    tiloissa huolehditaan hyvästä hygieniasta
-    vahva maskisuositus
Ehtoollisen jakajien tulee käyttää maskia.

Koronapassi vaaditaan kaikilta 16-vuotta täyttäneiltä Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksissa.

Jumalanpalveluksia ja hartauksia koronapassin käyttö ei koske,  henkilömäärärajoitus Merimaskun kirkkoon on kuitenkin 72.

___________________

Kirkkoherranvirasto: ota yhteyttä puhelimitse ma klo 15-17 ja ke klo 9-12, puh. 02 436 9654 tai sähköpostilla merimaskun.seurakunta@evl.fi

Seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot tästä linkistä.

Merimaskun seurakunta Facebookissa

Merimaskun seurakunnan jumalanpalveluksia voit katsoa myös seurakunnan YouTube-kanavalla.

Kirkon keskusteluapu on tukenasi valtakunnallisessa numerossa 0400 22 11 80 joka ilta klo 18-24 tai osoitteessa www.kirkonkeskusteluapua.fi